بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کار فتح‌الله‌زاده درست نبود!/کار رویانیان حرف نداره!

به گزارش خبرگزاري فارس، شهرام قويدل با اشاره به پيشنهاد علي فتح‌الله‌زاده به امير عابديني براي حضور در باشگاه استقلال عنوان کرد: عابديني مديرعامل باشگاه داماش است و طبيعي است که تمام تمرکز خود را روي موفقيت اين تيم گذاشته است.وي افزود: من از جزئيات اين موضوع باخبر نيستم اما اگر چنين پيشنهادي داده شده، کار فتح‌الله‌زاده مورد تاييد نبوده و درست نيست؛ حتي اگر به صورت دوستانه اين کار را کرده باشد.

مالک باشگاه داماش در ادامه با اشاره به برتري يک بر صفر اين تيم برابر پرسپوليس در هفته پنجم ليگ برتر تاکيد کرد: پس از اين مسابقه حرف‌ و حديث‌هايي به وجود آمد اما من با صراحت مي‌گويم برد داماش جوانمردانه بود. ما اصول جوانمردانه را زير پا نمي‌گذاريم و حاضر نيستيم به خاطر فوتبال، اخلاق را ناديده بگيريم.

قويدل اظهار داشت: من با رويانيان رابطه بسيار خوبي دارم و با او دوست هستم و حتي پيش از مسابقه با او در مراسم تجليل از وزنه‌برداران حضور داشتم اما اين موضوع دليل نمي‌شود اخلاق را زير پا بگذاريم. مديرعامل باشگاه پرسپوليس در آن مراسم درخواستي نداشت جز فوتبال پاک و سالم. رويانيان مدير کاربلد، با صداقت و فردي اخلاق‌گرا است و براي او و مجموعه‌اش آرزوي موفقيت مي‌کنم. رويانيان دنبال فوتبال پاک است و ما در يک بازي جوانمردانه موفق به شکست پرسپوليس شديم.

تحلیل:وقتی می گویند غیر ورزشی ها و خصوصا غیر فوتبالی ها بدون خون وخونریزی ورزش ایران را تصاحب کردند،یعنی همین!

تا یکی دو ماه قبل آقای رویانیان به طور رسمی از امیر عابدینی تقاضای همکاری در باشگاه پرسپولیس را می کند،اما هیچ کس از مدیران رده بالای تیم داماش به این موضوع اعتراضی نمی کند!اما تا فتح الله زاده،فقط به دلیل حمایت از دوست و رقیب دیرینه اش وی را به همکاری در باشگاه استقلال دعوت می کند،در برابر مدیر عامل آبیها سریعا موضع می گیرند و از درستی و یا نادرستی صحبتهای فتح الله زاده صحبت می کنند!

نتیجه غیر اخلاقی:واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال و منتقد جدی مدیر عامل فعلی است،چندی قبل به عنوان یکی از اعضا هیئت مدیره باشگاه داماش انتخاب شده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 6 / 1391برچسب:فتح الله زاده,عابدینی,استقلال,داماش,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com